Неспроможність налаштувати інтеграцію з Приват банком
Шановний Home Money!
Я з великим розчаруванням повідомляю про проблему, яка виникла при використанні вашого сервісу домашніх фінансів. Я купила підписку з надією на зручне і безпечне управління своїми фінансами, але не можу налаштувати інтеграцію з Приват банком. Прикріпила скріншот помилки.
Як користувачка вашого продукту, я була дуже засмучена, коли виявилось, що підписка, яку я купила, тепер марна. Я сподівалася, що зможу скористатися всіма функціями сервісу, включаючи інтеграцію з Приват банком, бо це найважливіша для мене функція. Проте, я зрозуміла, що це не можливо.
Я була дуже розчарована тим, що не отримала відповідної підтримки від вашої команди у Фейсбуці.
Я дуже незадоволена цією ситуацією і сподіваюся, що ви зможете дати мені якусь відповідь щодо моєї проблеми, наприклад коли цей сервіс появиться знову, обо повернення коштів. Я б хотіла, щоб мої фінансові дані були захищені і були доступні для мене в зручному для мене форматі. Якщо це неможливо зробити у вашому сервісі, то я змушена буду шукати інші рішення.
Дякую за увагу та сподіваюся на швидку відповідь.
З повагою,
Софія
Answer
Софія, доброго дня.
На жаль Приват24 відключив можливіть інтеграції минулого року. Я напишу вас на пошту стосовно повернення преміум підписки.
Customer support service by UserEcho
Софія, доброго дня.
На жаль Приват24 відключив можливіть інтеграції минулого року. Я напишу вас на пошту стосовно повернення преміум підписки.